Friday, April 18, 2014

Palm Sunday & Easter

Tydzień temu obchodzilismy Niedziele Palmowa i jak sie okazało jednak sa pewne różnice, ale nie znaczące. Otóż palemek jako takich kolorowych nie było...były za to prawdziwe liście palmowe. Wiele osób robi z tych liści jakieś wiązanki, ja np. zrobiłam warkocz jako, ze jest prosty :P


Moge sie juz tez pochwalić, ze mam z kim isc na Prom! Mój dobry kolega Isaac (Amerykanin) zapytał mnie i oczywiście musiał tez miec dobry pomysł, aby zachować tradycje. Czyli wszystko musiało byc "cute". A najlepiej - po polsku. Haha ;)


Co do planów wielkanocnych... w sobotę pod wieczór wybieram sie do babci, która mieszka bardzo blisko mnie. Natomiast w niedziele czeka mnie juz troche dłuższa podróż do babci w Minnesocie! 

Także życzę wszystkim Wesołego Jajka gdziekolwiek będziecie! :) 

No comments:

Post a Comment