Monday, November 25, 2013

Thanksgiving break

W piątek byłam na przedstawieniu "Piotruś Pan", w ktorym moja siostra grała pirata. Tego dnia rownież zaczął sie sezon na polowanie oraz tydzień bez szkoły! Nareszcie! ;) W czwartek obchodzimy Święto Dziękczynienia. Zatem spodziewam sie zdrowszego, lepszego jedzenia niz zazwyczaj. Turkey, cranberry sauce, stuffing, gravey i cała góraaaaaa innych pyszności, tak mi sie przynajmniej wydaje.

W sobotę byłam z Domi na zakupach i na filmie "Bad Grandpa". Film z cyklu "Jackass". Raczej kontrowersyjny film...

Wszędzie panuje już świąteczna atmosfera. Wszędzie słychać świąteczna muzykę. Ulice jak i domy sa ozdobione, park jest pełen świątecznych lampek i nie tylko. Jednak najbardziej zaskakujący jest ŚNIEG za oknem. Tak, śnieg pojawił sie już jakieś kilka dni temu, a temperatura sięga nawet -11 ° C  ! Wiec pora na "marshmallow jackets" (jak to Eva pięknie nazwała) sie zaczęła ;) Zakupy świąteczne do wysłania tez już gotowe, co sie jednak okazało wysłanie jakiejkolwiek paczki z tad jest dwa razy droższe niz wysłanie paczki ekspresem z Polski... Prezenty dla mojej host rodziny tez już prawie zrobione. W piątek jest...BLACK FRIDAY, czyli najniebezpieczniejszy lecz najbardziej opłacalny dzien w roku na zakupy! Nie moge sie doczekać oczywiście haha.


Czarujaca babeczka z "Piotrusia Pana" ;)


1 comment:

  1. Hej! Piszę, bo sama zastanawiam się nad takim wyjazdem. Mogłabyś do mnie napisać(mój mail to ryksamedlin@gmail.com) i określić co muszę umieć, na jakim poziomie być by zdać test klasyfikujący mnie(jestem w ostatniej klasie gimnazjum, zdaje egzamin na poziomie rozszerzonym i planuję zdać FCE na wiosnę)?

    ReplyDelete