Saturday, November 9, 2013

Random

Hey ! Oceny na pierwszy kwartał z czterech już wystawione. Jest całkiem niezle ;) W czwartek natomiast było oficjalne spotkanie członków Athena Club. Wszystkim nowym uczestniczkom (Little Sisters), czyli rownież mi... została przydzielona Big Sister. Moja jest Raquel. Już niedługo czeka nas praca, a tymczasem wszyscy wymiency przygotowują sie do Międzynarodowego Tygodnia (International Week). Tak naprawdę w ogóle jeszcze sie nie przygotowalam i obawiam sie jakiegoś faux pas. Ten tydzień będzie wyglądał tak, ze każdego prawie dnia będziemy na jakiejs lekcji i uczniowie bedą nam zadawać pytania. Miedzy lekcjami będzie leciała muzyka z naszych krajów zamiast Amerykańskiej. Co wiecej będzie konferencja! Trzymajcie kciuki...

W kolejny weekend wybieramy sie wszyscy, czyli: ja, Eva, Alex, Dominika i Joline (Niemcy) do Mall of America! Czyli do Minneapolis w stanie Minnesota! Sezon świątecznych zakupów uważam za otwarty! Ho ho ho :D

Przed nami piątkowe sleep over i sobotnie 158km (98mil)

UWAGA, jeżeli pragniecie sie dowiedzieć wiecej na jakiś konkretny temat związany z moim pobytem w USA lub macie jakieś nurtujące was pytania piszcie śmiało w komentarzach, co chcielibyście przeczytać w kolejnej notce! :)



4 comments:

  1. Hej :) czytając twoje wpisy jestem ciekawa ile masz lat? I w której klasie byłabyś w Polsce? ;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobre pytanie! Nigdzie o tym nie wspomniałam, ale zaraz to zmienię ;)
      Mam 17 lat i byłabym teraz w 2 klasie liceum.

      Delete
  2. Czyli po powrocie do Polski będziesz kontynuować klasę 3 w liceum? :)

    ReplyDelete