Friday, April 4, 2014

Farm & Mall of America

Tak długo nie pisałam, ze zapomniałam co ostatnio robiłam! Chyba początek znajdzie sie na farmie... tak byłam na farmie i wcale nie było tak nudno jak myślałam! Najbardziej fascynujące było dla mnie trzymanie jagnięcia! Jeju jakie to grzeczne zwierzątko i takie milutkie haha :)


W poprzedni weekend nareszcie moja host mama zabrała mnie i Eve na prom dress shopping! Zgadnijcie gdzie?! Mall of America, ktore jest czwartym co do wielkości centrum handlowym w USA i znajduje sie w Bloomington w Minnesocie. Najlepsze miejsce na zakupy, jednak aby znalezc cos konkretnego najlepiej narysować sobie mapę dzien wcześniej! Centrum handlowe jest tak duże, ze w 4.5h nie zdarzylysmy zrobic jakiś oszałamiających zakupów, ale...kupiłam sukienkę na na Prom! To sie liczy najbardziej! :) Musicie jednak uzbroić sie w cierpliwość, zeby zobaczyć jak wyglada. Powiem tylko, ze jest przepiękna. Jak ja to mowię "jak z czerwonego dywanu" haha.

Dzisiaj natomiast po długim czasie...nadeszła pora na zabawę w śniegu. Nikt nie jest za stary na to, prawda? :p Szkoła została odwołana, wiec czemu nie! 

Możecie podziwiać moje arcydzieło, ktore ulepilam z Britt :D

No comments:

Post a Comment